1 vecka kvar till julafton :D

Hejhej!
Var en vecka sen jag bloggade, men jag bloggar när jag villoch om nån vill höra om vad jag gör varje dag (inte troligt) så skriver jag här när jag känner för det. Men ska snart springa med mamma så blir ett kort inlägg ...
I tisdags vare lucia och luciatåget på skolan var jättefint :) Men det orättvisa var att när några killar sjöng staffan var en stalledräng lite halvtaskigt och typ glömde text och småfnissade fick dom ändå asmkt aplåder och busvisslingar. Men när tjejerna sjöng ASbra så fick dom bara lite osäkra applåder...orättvist -.-
Har även bakat julgodis igår :D Yummi! Idag ska det bakas pepparkakor.
Seeeee yaaaa!!!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har just nu två tävlingar igång på min blogg :)

här hittar du dom: http://bilderbyalice.se/2011/december/julkalender-dag-19.html#comment

http://bilderbyalice.se/2011/december/julkalender-dag-18.html#comment

Hoppas du får en trevlig jul :)

2011-12-22 @ 19:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0