Cup a soup :)

Hejehej!
Igår tänkte jag göra ett inlägg men datan stängdes av -.- Sen hann jag inte för jag hade läxor och vi handlade.
Men iaf. I måndgs kväll när jag skulle dusha så råkade en sak lossna så man inte kunde stänga av ducshen....så den fick stå på i en timme innan mamma kom hem. Då ringde hon sin kompis som lyckades stänga av vattnet i ducshen. Och igår var han här och installerade en ny kran på duschen typ. Så nu kan jag äntligen duscha normalt :D
Igår i skolan mellan 08-10 vare en ma-tävling som min lärare anmält mig till. Men det gick helt och hållet åt skogen -.-
Sen vare väl en normal dag.
Idag på morgonen när jag kollade ut genom fönstret vare helt vitt ute.
SNÖ!?!?! Var det första jag tänkte, men det var frost. Sen på hemkunskapen gjorde vi en taco-pizza som var gudomligt god! :D Men mättande....Sen svenska med tråkiga adjektiv. På spanskan pratade vi lite om att åka till Spanien i 9:an :D :D :D Fatta hur glad jag blev :D :D :D Men isåfall måste vi samla ihop typ 3 000 per person och vi är 13...men man skall icke ge upp! Så kunde inte koncentrera mig så mkt, tänkte bara på hur man kan samla ihop pengar...
På matten var vi hela klassen hos min gamla matte lärare! :D Vill verkligen vara i den gruppen...men anledningen till att vi var där är att vi ska vara med i ännu en ma-tävling, fast hela klassen. Så vi övade inför den. Gick ganska bra/OK. Menmen.
Sen när jag kall och frusen kom hem försökte jag få med mig Max på en joggingtur, men han vill inte förrens ikväll. Fast ska försöka få ut han vid 17:00 ;)
Men iaf då gjorde jag en varma koppen med kycklingsmak och kröp ner i soffan under täcket :) Riktigt mysigt! + Är första gången jag provar varma koppen. Var riktigt god, även om den innehåller massa kemikalier och E-nummer...men ett snabbt och gott mellanmål.
Nästa vecka har jag elevens val. Börjar 8:20-15:20 ons, tors. Fre: 8:20-11:20. Och på tisdag är det studiedag :D Skönt. Men har inga praktiska ämen på elevens val, bara teori. Har fysik om newton tror jag, So händelser, Matte algebra, Namn geografi och kemi. Hoppas det blir kul.
Nu väntar kemi läxan...
Seee yaaaa!!!!
4456230487_39232d5fb5_z_large
//Emma

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hejhej! skulle du vilja att jag startar en frågestund? kommentera då här: http://thjenni.blogg.se/2011/november/fragestund.html#comment

och om jag startar en, så får du jätteeeegärna ställa massor av frågor! sprid gärna vidare..kram!

p.s fiiin blogg!

2011-11-16 @ 21:08:34
URL: http://thjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0