Fredag ida då!

Hejehej!
Fredag idag, niice :D
Har haft en bra dag, även om jag blev skittrött på kemin :S
Men slutade 11:20 + på det ;)
Har även vatt på familjerätten var inte så farligt som jag trodde. Faktiskt skönt att prata lite om det.
(ojoj kräver uppmärksamhet för jag e så speciell men ni får inte veta vad jag gjorde där för jag tror ni vill veta det och därför skapar jag mystik-varning, finns att hitta på t.ex kissies blogg...)
Haha, rolig parantes? Ne men jag tycker sånt är lite jobbigt,och ändå skriver jag det själv....logiskt? Samma sak som när man skriver typ "visdomsord" på engelska och publicierar på facebook sen är det en ego-bild på sig själv där man försöker se söt ut...I just don't get it!
Aja det var en snabbis från mig.
Seee yaaa!!!
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0