Hurtig här :P

Heej!
Ucsh vad jag e trött idag :S Fast det är inte så konstigt....somnade väl i hyfsad tid, men vaknade 8- halv 9 typ...Sen vid 11:20 gick jag till dansen som ligger nära där min mormor & morfar bor. Det var väl OK. Vår grupp dansade med 7-9 åringarna idag. Så satt där och kände mig urfånig.....var ju dubbelt så gammal än dom flesta, och jag tyckte att 10 åringarna i min grupp är små. Ne det här går inte, jag ska börja dansa någon annanstans för att rädda min självkänsla ;)
När jag kom tbx från dansen var Tim jobbig så gick till stan och köpte presenter till mamma. Ska försöka strypa mina utgifter, men födelsedagspresent måste hon få (A)
Sen kollade jag även hur mkt pengar jag har på mitt bankkort, och det gillas :D Känner mig duktig på att spara heheh ;)
När jag kom hem vid 2 typ gick jag ut och joggade en kortis på 2.8 km. Förstår inte hur jag orkade hade 0 % lust att göra det. Efter lite situps & sånt + strecha fick jag en underbar dusch. Sen växlade jag mina mynt mot mammas sedlar :P Och efter det räknade jag ihop hur mkt pengar jag har,  och det var endel ;) Gäller bara att fortsätta få in pengar ;)
Imon ska jag på gudstjänst 9:30 (-.-') och sen dansuppvisning där jag kommer suga....jaja...
Seee yaaaa!!!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0