Panta mera nanana paanta meera

Hejhej!
Har kommit hem från en mycket kortare måndag än vanlig :D Imorse hade jag ingen klassföreståndar tid och sista lektionen fick vi en hemuppgift, att komma på ett nytt arbete. Jag ska fortsätta stickaså tog typ 2 min sen var jag klar :D
Imorse hade jag matte :/ Är klar med röda kursen så fick en fördjupningsbok. Sen på engelskan kollade vi klart på the Truman show. Var väldigt bra faktiskt :D Jim Carrey har huvudrollen, en riktigt rolig skådis!
Sen på håltimman gjorde jag matte läxan vi fick. Asså kan man göra tråkigare inlägg?
Jaja vi hade spanska sen :) Idrotten vare mattgymnastik :D Övade på den där ***** rondatskiten som inte vill funka -.-
Efter skolan samlade jag pant och stack till hemköp och pantade burkarna&flaskorna. Handlade även lite till middagen, e ju min matdag idag...Jaja. I eftermiddag ska jag sysselsätta mig med budjetten,läxor, laga mat,springa och sist men inte minst sova!!
Hur ser er eftermiddag/kväll ut? ^^
Seee yaaaa!!!!
387809_10150411202119564_732629563_8110913_983800220_n_large
//Emma

Kommentarer
Postat av: MosterMonk

vad blev det då för mat undrar jag?

2011-11-14 @ 20:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0