Utkast: Nov. 30, 2011

Heej!
Sry för dålig uppdatering, men i måndags vare mkt plugg & annat så hann inte.
Igår var jag sjuk, och var inte ens i närheten av datan ;) Elr läxor som mamma förbjöd mig att göra....
Idag e jag oxå hemma, men imorgon går jag nog till skolan -.- Fast gillar inte at missa skolan, för man halkar efter :/
Har redan missat massa lektioner, b.la hemkunskap för typ 1000 gången -.-. Dessutom 2 prov, som jag var förbered för men håller på att glömma. Sen musikuppspelning och en stoor glosläxa -.-
Många blir säkert glada när dom missar sånt, men inte jag. Jag vill få det gjort och kunna lägga det bakom mig...men nu blir det till att plugga..-.-
Fast först ska jag vila mig iform ;)
Seee yaaaa!!!!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0